Metin2
Kdysi dávno byla jedna jediná říše, která existovala po celém kontinentu. Země klidu a míru, kde neexistovaly války a nemoci. Lidé tu žili šťastní a v harmonickém soužití.
Jejich osud se však začal měnit, když z nebe spadl obrovský kámen; kámen známý jako Metin. Ten začal měnit zvířata v příšery, jeho samotná přítomnost vytvářela smrtelné nemoci, které se šířily po celém světě. Nevinní lidé trpěli stejně jako ti, kteří byli zabiti zvířaty nebo zemřeli na následky nemoci později ožili jako nemrtví. Nemrtví působili zkázu a chaos, který se zdál být nekonečným. Vznikla tím pohroma, která neměla konce a žádného východiska. Nakonec se jediné impérium rozpadlo na tři různá království, kde všichni bojují za vlastní přežití. Od tohoto velkého dne se k tyto království k sobě stále chovají jako nepřátelé.
Pád kamene Metin byl jen začátek toho, co mělo teprve přijít. Menší kameny padaly čas od času stále a všechna tři království žila ve strachu. Nikdo by se odvážil přiblížit ke kamenům Metin, protože ty nejděsivější stvůry byly vždy poblíž. Lidé si však uvědomili, že síla kamenu Metin rostla a cítili obrovskou ztrátu energie, která mizela z celého jejich světa.
Začali věřit, že to způsobuje Dračí bůh, který se v zemi objevil a lidé doufali, že on by mohl být tím, kdo obnoví jejich zemi a dovede je znovu ke klidu a míru...
Postavy:Hráči si mohou zvolit jedno ze čtyř povolání: Válečník, Šaman, Ninja nebo Sura. Případně v ženské variantě: Válečnice, Šamanka, Ninja a Surka. Každé povolání má ještě další dvě specializace, mezi kterými si hráč může vybrat při dosáhnutí určité herní úrovně.
Od páté úrovně si hráči můžou vybrat kouzla. Válečník má na výběr mezi mentálním útokem (kam patří: Dupnutí, Průraz, Rána mečem, Prudká rána, Silné tělo) a tělesným útokem (Trojcestný střih, Pádit, Smršť meče, Aura meče a Bojové zuření). Ninja má na výběr mezi útoky na dálku (Ohnivý šíp, Otrávený šíp, Smršť šípů, Opakované výstřely a Našlapování polehoučku) a kouzla na blízko (Jedovatý oblak, Léčka, Víření kordů, Bleskový útok a Zamaskování). Šaman si může vybrat mezi dračí mocí (Létajicí Talisman, Požehnání, Střílení na draky, Pomoc draka, Řev draků a Zrcadlit) a léčením (Běžet, Bleskový vrh, Útok+, Bleskový dráp, Ošetřit a Zaříkat blesk). A Sura si může vybrat mezi černou magií (Duch plamene, Rána plameny, Temná rána, Rána ducha, Temná ochrana a Tmavý kámen) a magickými zbraněmi (Drači vír, Strach, Začarované brnění, Rána prstem, Začarovaná čepel a Zrušit kouzlo).
Všechny dovednosti mají své úrovně. Jde o úrovně 1-20 a M (mistrovská), G (velmistrovská) a P (perfektní). Úrovní G a P lze dosáhnout jen pomocí speciálních předmětů:
- M1 až M10 - knihy schopností,Tento trénink se dá ulehčit pergameny
- G1 až G10 - kameny duše (Maximálně 36 kamenů do stupně P)
V Metinu také lze bojovat se zmutovanými zvířaty, která vypadají jako normální, ale jsou agresivnější.